Veelgestelde vragen faq

Dit overzicht aan veelgestelde vragen helpt u in veel gevallen snel aan het antwoord op uw vraag. Staat uw vraag hieronder niet vermeld, neem dan contact op via email, telefoon of formulier.

Hoe gaat bestellen?
  1. Selecteer de supplementen die u wilt bestellen in de winkel en ga vanuit uw winkelwagen naar afrekenen
  2. Vul uw gegevens in.
  3. Reken direct af of betaal achteraf.
  4. U ontvangt direct een email met uw bestelling en (bij direct afrekenen) sturen we u meestal dezelfde dag reeds uw bestelling toe. Binnen 1 a 2 werkdagen heeft u uw bestelling in huis. PostNL bezorgt voor ons op dinsdag t/m zaterdag.
Moet ik verplicht een account aanmaken?

Nee, u kunt ook als gast uw bestelling plaatsen. Een account is wel handig voor herhaalbestelling en Vitaminecompleet zal uw gegevens niet delen met derden.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Wachtwoord vergeten? Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in op deze pagina. U ontvangt een link via e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

U kunt uw bestelling bij Vitaminecompleet betalen via

  • iDeal
  • Creditcard
  • Paypal
  • Mistercash Bancontact
  • KBC/CBC
  • Belfius Direct
  • ING Home’Pay
  • Zelf overboeken
  • Achteraf betalen via Billink
  • SEPA incasso (voor vaste klanten)

Achteraf betalen wordt verzorgd door Billink, en de andere betaalmethoden door onze betaalprovider Mollie

Wat zijn de verzendkosten?

Vitaminecompleet bezorgt uw bestelling via PostNL gratis door uw brievenbus.

Uitgezonderd dieet, dit product wordt door de pakketdienst van PostNL persoonlijk aangeboden.

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Meestal de volgende bezorgdag van PostNL. In de regel wordt uw bestelling tot 16u dezelfde dag nog aangeboden bij PostNL. PostNL bezorgt niet op zondag en maandag, wel op dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag.

Retourneren

Het kan voorkomen dat u een verkeerde keuze heeft gemaakt tijdens uw bestelling. Daarom kunt u conform wetgeving binnen 14 dagen na ontvangst van uw supplementen uw bestelling herroepen door het herroepingsformulier in te vullen. Uiteraard dient de verpakking ongeopend te zijn.

Zit ik ergens aan vast? Een abonnement, minimale afname of iets anders wat ik niet wil?

U zit nergens aan vast wat u niet wilt. Wij streven als bedrijf ernaar om onze klanten zo te benaderen als we zelf benaderd zouden willen worden: met uitstekende producten voor een sympathieke prijs, eerlijke en transparante informatie, een vlotte afhandeling van uw bestelling, zonder vast te zitten aan vervelende contracten maar wel met een vlotte en vriendelijke service. Naast een gerichte bijdrage aan uw gezondheid, vitaliteit en weerstand spreekt het vanzelf dat uw tevredenheid over Vitaminecompleet tenslotte ook voor ons voortbestaan, als gespecialiseerde kleinere speler tussen de vitamine-giganten, van belang is. Wat dan weer in uw belang is. Een klassieke win-win dus!

Mijn persoonlijke gegevens wijzigen

U kunt op uw account pagina uw persoonlijke gegevens wijzigen. Uw account is te allen tijde snel bereikbaar, door te klikken op “Mijn account” in de gouden balk rechts bovenaan het scherm.

In het menu aan de linkerkant kunt u bijvoorbeeld uw naam of wachtwoord wijzigen. Of bijvoorbeeld uw factuur- of afleveradres.